loading...
ترلان نیوز
ادمین سایت بازدید : 818 جمعه 29 مهر 1390 نظرات (1)
قرار بود برای مصاحبه ما برویم سراغش اما خودش با مادر وبرادرش به دفتر بولتن امدند بعد از این که بچه ها ترلان را دوره وسوال پیچ کردند نوبت به عکاسی رسید و با شور و اشتیاق والبته اطلاعاتی که ترلان داشت فرایند عکاسی را شیرین تر کردند.

از ترلان که رکورد دار تعداد بازی به عنوان به عنوان بازیگر خردسال ایرانیست خواستیم تا مثل دو تا مرد با هم صحبت کنیم تا ببینیم دنیای دختر ۹ ساله ای که اگر همه پیشنهادهایش را قبول می کردبالای ۱۰۰ فیلم داشت چگونه است..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

دقیقا چند تا فیلم بازی کردی؟

۱۱۴ تاتیزر و ۳۵ تا فیلم.

اولین بار چه کسی تشخیص داد که می تونی بازی کنی؟

در فرودگاه من رو دیدندو خواستند تا توی تیزر بازی کنم.

بعد از بازی در چند تا تیزر اولین فیلمت رو بازی کردی؟

یادم نمی ایداما۵ ساله بودم که در شبی از شب ها به کارگردانی رضا کریمی بازی کردم.

فیلمی هست که خیلی دوستش داشته باشی و اگر در ان نقشی بازی نمی کردی دلت می سوخت؟

بله زیر تیغ و عاشق و نصف مال من نصف مال تو.

چندتا پیشنهاد رو تابه حال قبول نکردی؟

اووووه اگر تا به حال همه پیشنهاد هایم را قبول می کردم که الان ۱۰۰ فیلم در پرونده کاری ام داشتم!

معدلت چند است؟

تا به حال همیشه ۲۰ بوده.

الگویت در بازیگری چه کسی است؟

نیکول کیدمن...انجیلا جولی خانم معتمد اریاو گلشیفته فراهانی.

مادرت می گوید اطلاعات فنی خوبی داری و به نور و کریل یا فیلم برداری هم ایراد می گیری.

بله نور!هیچ وقت نورها خوب نیست!وقتی فیلم های خارجی را ببینید متوجه می شوید که چقدر نورشان طبیعی است اما نور ما رفله می دهد.

چه فیلم هایی در جشنواره داری؟

عاشق و نصف مال من نصف مال تو.

پارسال هم فیلمی در جشنواره داشتی؟

بله فیلم باغ الوچه

نقشت رو در فیلم عاشق دوست داری؟

بله و بیشتر می شود گفت همه حرکات فیلم موزون است.

برخورد بچه ها در جشنواره با تو چطور است؟ازت امضا می گیرند؟

امضا که نه چون فکر می کنند امضا ندارم در حالی که ۲ تا امضا دارم...تازه ۳ تا داشتم اما یکی اش را دیلیت کردم تا بعد از تغییر دادنش دوباره سیوش کنم.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net كلیك كنید

 


 

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

ترلان تو اگه راست مي گي معدل كل سوم راهنماييت رو بگو؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به اولین , بزرگترین و رسمی ترین خبرگزاری فعال ترلان پروانه خوش آمدید ( شهر طرفداران ترلان پروانه سابق ) منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم . لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 7,900
  • بازدید کلی : 475,335
  • کدهای اختصاصی
    رتبه سایت

    الکسا


    پشتیبانی