loading...
ترلان نیوز
mostafa1996 بازدید : 1129 جمعه 27 آبان 1390 نظرات (2)

سلام بچه ها یه خبر خیلی خیلی خوشحال کننده درباره جشنواره واستون دارم.البته شاید خیلی هاتون بدونید.

همون طور که میدونید ترلان با بازی در فیلم پیشونی سفید  یکی از نامزد های بهترین بازیگر نوجوان دختر در جشنواره شده بود و در مراسم اختتامیه جشنواره و در بخش اهدای جوایز پروانه زرین به ترلان اهدا شد و ترلان به عنوان بهترین بازیگر نوجوان دختر انتخاب شد...

و من بعد از مشورت با حسن جان تصمیم گرفتیم یه پست تبریک هم برای ترلان و هم برای همه ی شما دوست داران ترلان بذاریم...

از همین جا به همه ی شما دوست داران ترلان تبریک عرض میکنیم به امید موفقیت های بیشتر ترلان هم در کار و تحصیل و هم در زندگی...

ضمنا هر وقت تصاویر اهدا پروانه زرین به ترلان به دستمون رسید برایتون  در ادامه همین پست قرار میدیم فعلا همین پوسترو که خودم سریعا برای همین پست طراحی کردم از ما بپذیرید. هرچند زیاد قشنگ نیست ولی فقط واسه اینکه پست بدون عکس نباشه میذارمش...

فقط یادتون باشه به مناسبت این افتخار بزرگ نظر دادن یادتون نره ها

موفق باشید

(مصطفی)

 

خوب اینم از عکسی که قولشو داده بودم...

چند عکس هم در ادامه مطلب...

   

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه على بور در تاریخ 1390/09/28 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

من بايد جه جورى ثبت نام كنم وقتى هم مى زنم مى نويسد كاربرد و رمز عبور را وارد كنيد من نمة دونم جه جورى بايد كار كنم من ترلان جون رو خيلى دوست دارم ولى هرجى مى زنم تا مصاحبه و عكس هى ترلان رو ببينم نميتونم لطفا من را راهنمايى كنيد و جه جورى بايد ثبت نام كنم و جه رمز عبور و كاربرد ان را بيدا كنم.لطفا كمكم كنيد.
با تشكرشکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز , سلام
اول باید با استفاده از گزینه ی ثبت نام در سایت که لینکش بالا هستش باید ثبت نام کنید و یه نام کاربری و رمز عبور وارد کنید بعد هر بار که وارد این سایت لاگ می شوید باید با اون نام کاربری و رمز عبورتون وارد بشید تا تمام پست ها نمایش داده بشه .
با تشکر , حسن قاسمی



این نظر توسط دختر ايروني در تاریخ 1348/10/11 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من رمز عبورم يادم رفته چه كار كنمشکلکشکلک

سلام.
فک کنم هنوز رزبلاگ برای این فراموشی رمز عبور کاری در نظر نگرفته شما میتونید دوباره ثبت نام کنید...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به اولین , بزرگترین و رسمی ترین خبرگزاری فعال ترلان پروانه خوش آمدید ( شهر طرفداران ترلان پروانه سابق ) منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم . لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 7,930
  • بازدید کلی : 475,365
  • کدهای اختصاصی
    رتبه سایت

    الکسا


    پشتیبانی