loading...
ترلان نیوز
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hale در تاریخ 1348/10/11 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

کوچیک بودی خوشگل تر بودیشکلک

این نظر توسط Aysa 0631 در تاریخ 1348/10/11 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

میگم چقدر سریع رشد کردی.شکلک

این نظر توسط وبلاگ رسمي محمدامين قاسمي در تاریخ 1348/10/11 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلام اين لوگومه اگه ميشه اون رو تو وبتون بزاريد ممنون:

پاسخ : حسن قاسمی :
سلام امین جان
آقا لوگو ندادی که !!!!
برام ایمیلش کن :
onlytarlan@yahoo.com
بعد امتحانات یه تغییری به سایت میدم و لوگو های دوستان رو هم قرار میدم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1348/10/11 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

چرا عکسا وا نمیشه نگین مشکل نداره یاد بدهید تازه دانلود به من یاد ندادید اقای قاسمی لطفا ترلان جوابم رو بده ترلان مشغول چه کاری هستی چرا به شهر ها سفر نمی کنی اگر نطر های خصو صی ام را خواندی تو اینجا جوابش را بزنشکلک
پاسخ : حسن قاسمی :
سلام . دوستان , الان که داشتم لینک ها رو می دیدم , متوجه شدم که حق با شماست . لیتک تصاویر حذف شدن . از این بابت هم از همه ی دوستان خوب این سایت معذرت خواهی می کنم . چون ما بعضی از تصاویر رو از اینترنت و سایت های دیگه بر می داریم , با حذف شدن تصاویر توسط دوستان اینترنتیمون , تصاویر ما هم حذف میشه . قول میدم که بعد از امتحانات خرداد همه رو جبران کنیم
ترلان هم فعلاً مشغول امتحانات ترم دومش هست و فعلاً فرصت بازی کردن یا اومدن به نت رو نداره . ایشالله بعد از امتحانات
موفق باشید

این نظر توسط سید اسماعیل نجف زاده در تاریخ 1348/10/11 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوست خوبم ترلان پروانه امیدوارم در همه زندگی ودر همه کارهایت موفق باشی
راستی من همه فیلم شما را خیلی دوست دارم مخصوصن اون فیلم نصف مال من ونصف
مال تو خیلی قشنگه دوست خوبم من منتظر فیلم جدید شما هستم راستی سال نو مبارک
امیدوارم که سال خوبی داشته باشید دوست خوبم

این نظر توسط ایلین کیائی فر در تاریخ 1348/10/11 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

چقدر بزرگ شدیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به اولین , بزرگترین و رسمی ترین خبرگزاری فعال ترلان پروانه خوش آمدید ( شهر طرفداران ترلان پروانه سابق ) منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم . لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 7,960
  • بازدید کلی : 475,395
  • کدهای اختصاصی
    رتبه سایت

    الکسا


    پشتیبانی