loading...
ترلان نیوز
mostafa1996 بازدید : 767 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (2)

به نام خدا

با سلام خدمت همه ی دوست داران ترلان و حامیان این سایت.خوب همون طور که مشاهده میکنید بعد از یه مدت قالب سایت رو برای اینکه قالب تکراری و خسته کننده نباشه عوض کردیم امیدواریم خوشتون بیاد و اگر مشکلی در قالب پیدا کردید لطفا بهمون گذارش کنید تا رفع بشه.

از موضوع قالب که بگذریم لازم دونستیم به چند مورد اشاره کنیم که قبلا هم به وفور اشاره کردیم ولی خوب متاسفانه بعضی ها متوجه نیستند!

اول این که دوستان عزیز برای هزارمین بار این جا وبلاگ خود ترلان نیست بلکه سایت طرفداری از ترلان هستش پس اگه نظری راجع به ترلان دارید میتونید به وبلاگ خودش که تو قسمت لینک ها هست مراجعه کنید و مستقیم با خودش نظرتون رو مطرح کنید.

دوم این که بارها گفتیم اما این بار خیلی جدی میگیم که اگر یک بار دیگه در بخش نظرات یا تالار گفتمان نظرات یا پیغام های بی ربط و چرت و پرت بنویسید یه طوری باهاتون برخورد میکنیم که دیگه یادتون نره.

و در اخر هم باید عرض کنم من (مصطفی بازخانه ای ، مدیریت سایت) چندین ایمیل از طرف بعضی ها مشاهده کردم که از بخش ثبت نام نویسنده که فرمی رو برای علاقه مندان به نویسندگی در سایت گذاشتیم پیغام ها و حرف ها و حتی فحش و کلمات رکیکی ارسال کردند و تا اون جا که میشده به ترلان و خودم فحش نوشتند که میتونستم از دستشون به  پلیس اینترنتی شکایت کنم چون اسم مشخصات و ای پی همشون رو داشتم و دارم، اگر این روند تکرار بشه که امیدوارم نشه از همشون به جرم بی احترامی به هنرمندان و زیرپا گذاشتن قوانین سایت شکایت میکنم.حالا هر طور صلاح میدونید.من وظیفم بود هشدار بدم.

با تشکر

مدیریت سایت

بهن ماه ۱۳۹۰

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگین در تاریخ 1348/10/11 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون از سایت خوبی که دارید . امیدوارم روز به روز بهتر هم بشید
شکلک
پاسخ : حسن قاسمی :
سلام دوست عزیز
ممنون از حضور شما در این سایت لاگ
انشالله

این نظر توسط mahdi barati در تاریخ 1348/10/11 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید لطفا اگه میشه فیلم مصاحبه ترلان با شبکه جام جم را توی وبتون بزارین باتشکر
پاسخ : سلام
متاسفانه در حال حاضر این فیلم رو در اختیار نداریم .
انشالله به محض دریافت این فیلم در سایت لاگ قرار می دهیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به اولین , بزرگترین و رسمی ترین خبرگزاری فعال ترلان پروانه خوش آمدید ( شهر طرفداران ترلان پروانه سابق ) منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم . لحظات خوبی را برایتان آرزومندیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 5,954
  • بازدید کلی : 473,389
  • کدهای اختصاصی
    رتبه سایت

    الکسا


    پشتیبانی